sobota, 12 kwietnia 2014

Wyniki konkursu!

Witajcie!
Dziś będzie to nieco inny post,gdyż przedstawię wam wyniki pierwszego konkursu na blogu!
Na wstępie dodam,że wszystkie prace,króre otrzymałam były śliczne.Zmartwiło mnie jednak to,że było ich tylko cztery. Postanowiłam zatem wybrać jedną zwyciężczynię,a jest nią monia monika!
Zdjęcie pracy konkursowej:

Zwyciężczynię proszę o podanie bloga,którego recenzje mam przeprowadzić. Dodam ją do 15 kwietnia (niestety nie mogę szybciej,nauka na to mi nie pozwala)
Gratuluję serdecznie i życzę wszystkim uczestnikom powodzenia w pisaniu!
 Oto kolaż wykonany z prac, które dostałam:

4 komentarze:

  1. Fajny konkurs ;) , zapraszam do obserwowania ;)
    http://my-life-is-valuable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog . Obserwuje !

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń